onsdag 13. januar 2010

Til sist

Her er de siste bildene fra det forrige huset mitt......kjøkkenet.
Pusset opp alt der og. Nytt gulv og ny panel på veggene. Kjøkkeninnredningen er delvis ny, brukte om igjen nesten all gammel innredning. I tillegg til nye Ikea-skap.
Ble ganske fint selv om det er noe gammelt og malt og noe nytt!:)
De gamle overskapene ble plassert under benkeplaten. Da fikk vi brukt benkeplaten til spiseplass, samtidig som det ble litt ekstra plass til oppbevaring.
Ble veldig fornøyd med resultatet! Kjøkkenet fikk over dobbelt så mye benkeplass etter oppussing enn hva det var før....og det var virkelig god plass å ha!!:)
Jeg ser at jeg holdt på å olje benkeplaten når jeg tok bilde.....bare litt ekstra glans, da...hehe:)


Steinen over vasken var faktisk knallstilig. Er ikke teglstein, men en terrakotta-stein som egentlig brukes med kortsiden ut på peiser og lignende. Men den ble veldig fin sånn, synes jeg. Men et SINNSYKT arbeid å fuge den! (måtte fuge mellom hver enkelt stein med skje.....huh..)











2 kommentarer:

  1. Kjempefint ble det.. du er så utrolig flink at jeg blir wayyyy beyond imponert her jeg sitter..hehe
    Hvor får du tid fra??

    SvarSlett
  2. Stilig stilig. Ja blir ganske imponert jeg også her jeg sitte. og kjempe tøft med terrakotta-stein over vasken!!

    SvarSlett