lørdag 16. januar 2010

Rødt prosjekt, del 1






Stuen manglet liksom noe....alt var ike helt der. Så bare visste jeg: Den trenger noe rødt!!!
Fra før av er jo flere nyanser av både gult og grønt veeeldig godt representert.....men altså ikke rødt.
Skapet fikk jeg gratis på finn.no, og ble jo superfint med litt maling og noen nye knotter. Ser nesten litt barnerom-ut med de knottene. Synes det ble så søtt...hehe:)
Jeg er liker det litt rå uttrykket, derfor skipper jeg grunningen, og maler bare ett strøk med høyglans-maling. Da blir det litt "gjennomsiktig" look. Litt chabby!:)

Det var nok nummert før fyllingen, så tror det får være fornøyd med å havne hos oss isteden:)


4 kommentarer:

  1. Wæææo, for en forandring!! Ble knallkul! Likte at du har forskjellige knotter på, prikken over i'en :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk hva man får til med et strøk maling:) den ble kjempe fin!

    SvarSlett
  3. Stiilig ble den!! Må snart komme på besøk til deg igjen ser jeg.. har skjedd mye siden sist :-)

    SvarSlett
  4. Jaaaaa! dette likte jeg. Den ble kjempe fin, og sikkert helt topp inne hos dere!

    SvarSlett