søndag 20. desember 2009

Endelig 50-talls-lampe!

For noen dager siden fikk jeg endelig opp noen lamper her i huset!:)
Denne lampen er original 50-talls. Skiftet ledninger i den, sånn at jeg ikke brenner ned huset her....Knallfin!!
I overetasjen i huset mitt, åpnet jeg opp veggene mellom gang, kjøkken og stue, slik at hele etasjen ble åpen løsning.....med unntak av et lite soverom. Bildet her er tatt i "utkanten" av kjøkkenet på en måte. Den røde veggen ved trappen , var et prøveprosjekt. Planen nå er fototapet av skog der.
Mangler litt maling på gulvet her.....men det kommer vel når det kommer:) :)
Jeg har to sånne helt like lamper til.
Den ene henger over sofabordet, og den andre skal på soverommet.
Bilder av de kommer sikkert.....
Ble så glad når jeg fikk disse. Har alltid likt sånne lamper.
Helt meg:)

3 kommentarer:

  1. Så fint du har det hjemme:)

    God jul til dere forresten!!

    SvarSlett
  2. Stilig!! Herlig fargerikt hjem:-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk:)....sånne kommentarer varmer:)

    SvarSlett