lørdag 9. oktober 2010

Gir meg med en advarsel!

Jeg har fundert en stund nå på å ta en ny, veldig STOR bloggpause....igjen:)
Og fikk vel egentlig "puffet" som utgjorde det endelige valget nå ikveld....
Dere her inne har gitt meg veldig mange positive opplevelser,
og jeg har nok "dullet og stullet":) mye mer enn jeg hva jeg hadde gjort hvis jeg ikke hadde blogget.
Så utrolig mye inspirerende dere alle holder på med!!:)
Samtidig har jeg alltid vært redd for å miste min egen identitet....
og noen ganger har jeg faktisk rotet meg forferdelig bort og.
Jeg innrømmer gjerne at jeg i det siste har unngått litt å lese så mye hva andre holder på med, bare for å få være litt HELT MEG:)
Så vil jeg advare dere alle om noen gryteunderlag.
De i sånn tykk filt.....jeg tror jeg fikk mine ifm et abonnement på et blad.
Kanskje ROM 123..? Husker ikke helt....men;
et sånt holdt på å ta fyr her på kjøkkenet hos meg!
Jeg satte en varm stekepanne oppå, og så ikke før lenge etterpå at den rett og slett hadde svidd seg langt ned i gryteunderlaget.
Så det er nok sikkert ikke noe sjakktrekk å bruke de til varme gryter......
men andre ting kan de nok fungere utmerket til:)
....fargene og filten er jo fin, og må kunne brukes til noe annet og:)
Jeg takker så mye for meg her inne, så kanskje vi sees igjen;)
Håper alle sammen får en virkelig flott høst!!!:)
Klem fra Siv:)

19 kommentarer:

  1. Jeg skjønner deg godt! Bloggen stjeler mye tid, og det er ikke alltid man helt husker hvorfor man holder på det. Men likevel synd at du gir deg, nå som jeg akkurat har 'oppdaga' deg :)

    Lykke til videre, og kjøp deg noe mer solid til å sette under grytene dine ;P

    SvarSlett
  2. Ja det tek tid, og ein kan lett verte hekta på eit salgs vis....ilallefall har eg tenkt det i det siste. Men du vil bli sakna Siv!! Håper eg ser deg att her inne etterkvart.

    klem frå Hakallegarden

    SvarSlett
  3. Nei, søren!!!
    Det syns eg faktisk var skikkelig dumt, sjøl om eg forstår. Eg har blitt så inspirert av deg ser du. Kanksje du likavel vil bli med på hyttetur? Hadde vore sååå kjekt å truffe deg, for eg syns du virke så ei så skikkelig kjekke jenta ser du :o)

    Lykke te videre uansett, og håpe du får ein skikkelig fine høst du og!!!!

    SvarSlett
  4. Og dette er noe å våkne til en søndag morgen?? :)
    Jeg skjønner deg så absolutt, men jeg kommer til å savne de herlige fargerike innleggene dine. Bloggen din har vært min favoritt siden jeg rotet meg ut i bloggeverdenen.

    Ha en flott bloggefri høst, og så håper jeg du får tid og lyst til å komme tilbake en gang i fremtiden.

    Klem fra
    Anne-Karin

    SvarSlett
  5. Å nei...så kjipt! Men, du har helt rett, det er lett å miste seg selv, og blogging, ikke minst interiørblogging, stjeler mye tid. Du har vært en av mine aller beste favoritter her i bloggverdenen, jeg har blitt så inspirert av alle prosjektene dine og så er du så utrolig flink til å legge igjen kommentarer. Jeg har sett utrolig sto pris på kommentarene dine, Siv, og så fikk jo jeg en award av deg ikke så lenge etter at jeg begynte å blogge og det betydde mer enn du aner. Man kan jo få helt prestasjonsangst her inne og det å få en award gjør underverker med selvtilliten.
    Håper du får en fin høst du også, og at du står på og følger drømmen din ;-) Masse lykke til!
    Stor klem fra Sølvi

    SvarSlett
  6. Det var synn . Men jeg skjønner deg , det tar mye tid . Men husk blogg er bare blogg , det viktigste er at du har det bra :) Så lenge at du føler dette ikke er noe kjekt , så skal du lytte til magefølelsen . Jeg har i alle fall kost meg inne på din fargerike og inspirerende blogg ;)Ha en fin høst og kanskje en gang i fremtiden så blogges vi igjen ;)

    Stor og god klem fra Janne :)

    SvarSlett
  7. Neeeeij, ikke gå! Hvor skal jeg hente herlig fargeglad inspirasjon fra nå da?? *Sukk* Savner deg allerede! ;)

    SvarSlett
  8. Kommer til å savne deg, men håper du bare tar en liten pause og så kommer tilbake. Din blogg har jo stort sett handlet om dine egne prosjekter, og da blir det mer tidkrevende også. Håper du kommer tilbake, jeg står som følger, jeg!

    SvarSlett
  9. Nei, så kjedelig da, Siv! Men skjønner deg også... Det er veldig tidkrevende med all denne bloggingen! Syns det har vært så kjekt å følge deg både før og etter at jeg fikk blogg selv! Du har masse kreative idder og gitt meg mange tips! Håper du kommer tilbake en eller annen gang, og at du fortsetter å lage masse fint til nettbutikken Spetakkel:)

    SvarSlett
  10. Det var triste nyheter....Men jeg kan godt forstå også.Bloggingen krever mye tid, og det er lett å miste identiteten sin.Hvis der er noen trøst har du alltid vært en egen liten øy av inspirasjon for meg:)Ikke så likt alt det andre liksom!
    Ha en flott høst, ønsker deg lykke til videre:)

    SvarSlett
  11. Hei igjen snuppa!
    Skrive her eg, så kikke du kanskje innom? Kom ikkje inn på mailen din, så kanskje du har lukka den? Kjekt å sjå at du fremdeles vil kikka innom av og te da :o)

    Nå har det seg faktisk sånn at eg e blitt invitert på besøk te jentene bak den fantastisk skjønne bloggen Pafrika og Belkini (mor og datter). De bur i Bergen, og helga 29-31. oktober pakke eg Trym og hunden i bilen og kjøre avgårde :o) Me har snakka om å treffe andre bloggere på ein kafe eller nåke den eine dagen. Bloggen hennas e ikkje utprega interiør, men mærr sånn så meg, barra at hu e rasande festlig og skrive dritbra! Det blir altså ikkje interiørstylingspreik som komme te å dominera, men latter, vin og sang vil eg tru ;o) Ingen så vil prøva å snu nåke på interiørstilen din liksom, tihi :o)

    Kanskje det kunne passa for deg og guttane dine å treffast ein gong i løpet av den helgå der? Då har me jo dattera hennas (9 år)te å knusekosa med minsten din, og dei store guttane våras e jo lika gamle tenkte eg på :o)
    Måtte jaffal sei det vettu, og om du får slengt minsten te pappen (elle tatt de med begge) og kommt på hyttebesøk, så hadde jo det og vore amazing! ;o) Eg e bortskjemt med barnepass te min, for eg har så mange rundt meg, men har ikkje nåke problem med å forstå det.
    Sjå ka du får te og evt har lyst te du, men husk at du e HJERTENS velkommen i begge sammenhengene!!! :o)

    SvarSlett
  12. Dette var synd Siv. Men men. Kanskje kommer lysten over deg igjen senere, Vi satser på det og ønsker deg en fin høst :)
    klem

    SvarSlett
  13. Jeg måtte bare innom eeen gang til, for å se om ikke du kanskje hadde ombestemt deg...!

    Håper du nyter dagene, og kanskje har fått litt mer tid & ro :)

    SvarSlett
  14. Nettopp oppdaget denne fantastiske bloggen. For sent.. Håper du har det bra. Jeg vet hvor hekta man kan bli og følelsen av å miste seg selv litt forstår jeg godt. Jeg følger deg jeg, bare sånn i tilfelle du starter igjen, for det du kreerer er jo helt fantastisk ;-)

    SvarSlett
  15. Du... De hadda vært så kult om du hadd bynt på ijæn :)

    Klæm fra Janne

    SvarSlett
  16. Håper du får opp lysten på blogg igjen. Flink du er! Fantastisk fargebruk.

    Mvh Heidi

    http://malingsdamene.blogspot.com/2011/06/sndagens-del-16-blogger-i-pause.html

    SvarSlett
  17. Via mange omveier finner man noe nytt, og så har du visst bloggepause.. Via magnhild til malingsdamene så hit. Vel, legger meg til som følger så blir det enklere å se om det er liv her..

    Ha en fin sommer :)

    SvarSlett
  18. Hei alle sammen, jeg heter Aisha Sadat, jeg er gift i 20 år med mannen min, og vi har to sønner, eldste en 16 år og yngre er 11 år. Mannen min elsket meg veldig, men det ble til et punkt da han engasjerte seg i en affære med en kvinne som er hennes kollega. Jeg har aldri forestilt meg det, men på en eller annen måte endret holdningen hans til meg og barn seg, den sene han kom fra jobb fikk meg til å tenke over saken. Selv på mitt 20-års bryllupsdag i mars holder jeg meg borte fra sex da vi lover å gjøre det på bryllupet jubileumsdag, 15 dager før bryllupsdagen, tilsto han at ja, han hadde sex med sin kollega.
    Han brakte henne i sengen min da jeg var ute på jobb, det betyr at følelsene mine var helt ubrukelige for ham, min mentale tilstand er full av kvaler, jeg tror jeg ikke kan glemme og gjenopprette smertene, denne kvinnen hadde full kontroll over henne og jeg har aldri ønsket å gjøre det med vold, hun vil vinne over meg når hun er skilt, hun sa at hun var sjalu på forholdet vårt, og hun vil ødelegge meg ved å ta mannen min. Jeg måtte diskutere det med en venn som ba meg finne en god stavebeslag, for det første trodde jeg aldri på denne cast-rettskrivningen, men jeg må prøve den før jeg kom over PROFET NOSA UGO-e-posten på internett om hvordan han har hjulpet så mange mennesker med å få eksen tilbake og hjelpe til med å fikse forholdet og gjøre folk glade i forholdet og noen andre historier om åndelig sykdom og mer.
    Jeg forklarte situasjonen min for ham, og han hjalp meg med å utføre noen bønner, noen urter og røtter og et lite offer som jeg gjorde, og i løpet av 7 dager kom han tilbake for å be om unnskyldning, og det var bare et mirakel for meg. Jeg er glad i dag at han hjalp meg, og jeg kan stolt si at mannen min nå er med meg igjen og at han nå er forelsket i meg som aldri før.
    Trenger du hjelp i forholdet ditt som å få tilbake mannen din, kona, kjæresten, kjæresten, vinne i lotterier, urtemedisin mot sykdom, HIV, kjønnssykdommer, astma, leddgikt, feber, hjerneslag eller noen form for sykdom, åndelig problem , Jobfremmelse, seere som leser innlegget mitt som trenger hjelp til livsutfordringer, bør kontakte PROPHET NOSA UGO, og du vil være glad for at du gjorde det.

    E-post: karnataka.temple@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040

    SvarSlett