mandag 5. juli 2010

Mr. Hat

Litt hatte-dilla her her hos meg nå.
Mønsteret til hattene har jeg laget selv....sterkt inspirert av lille, søte Marius sin hatt som jeg fikk låne..:)
Siden piraten min er forkjølet, og ikke kunne være ute idag, steppet denne klumpen inn som reserve under fotoseansen.....Hatten her er laget til lille Amanda.
Piknik her for noen uker siden......disse hattene er bare helt herlige!!




Hatt i (stygg) pute-kasse:)





Sitter litt rart på denne leir-klumpen, men er ganske så kul i virkeligheten:)
Jeg tenkte å lage sånne på bestilling inne på Spetakkel http://www.spetakkel.com
......hvis noen er interessert...:)




8 kommentarer:

  1. Kjempesøte hatter. Liker både mønsteret og stoffene du bruker :)

    SvarSlett
  2. Hei igjen og tusner på takk for at du tok deg tid te å legga igjen ein så flott kommentar med så masse bra tips inne hos meg! Blei sååå glad :o)

    Og så flotte hattar! Glede meg te å lera å sy, ska få opplæring av fadderen min når hu får tid i sommar, så då klare eg plutselig å trylla fram nåke sånt eg og ;o)

    Det va faktisk skjenken din eg hadde i tankane når eg va så heldig å finna min på Fretex, hihi :o)

    Eg må innrømma at eg rett og slett e blitt litt overvelda av alt det flotta inne i denna bloggeverdenen, men din blogg e ein av de få eg ikkje har funne nåke så eg ikkje like ;o) Komme nok te å "stjela" nåken idear av deg ja...
    Og eg forstår at det e lettare å bruka tid foran pc'en vinter og høst, blir nok det samma her, for dei fine dagane må liksom utnyttast te andre ting :o)

    Måtte smila for meg sjøl litt her, for nå leste eg profilen din, og det va akkurat så eg sku ha skreve det sjøl :o) (unntatt snekring, men litt handy må en jo værr når en e alenemor...) Forstår eg det sånn at du og e alenemor? Eg har ein gutt på snart 11 så eg har vore aleina med heile veien.
    Har dratt han med meg rundt (hovedsaklig på loffen) si han kom ut ca, så han hadde faktisk vore innom 4 kontinenter når han va 10 mnd gammale :o)

    Glede meg te å følga med på ka mærr du finne på, så får du ha ein fortreffelig sommar så lenge!

    Sommarhilsen fra vestlandet :o)

    SvarSlett
  3. Ah, de var jo knallkule! Digger de virkelig, du er flink altså! :D

    SvarSlett
  4. Hej hej ville bara passa på att önska er en riktigt skön helg
    jennysmodemix.se

    SvarSlett
  5. Kjempekule hatter!
    Ha en fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  6. Tusen takk for kommentar:) Bildene er faktisk fra holmene på Askøy, tror det het lagunen hvis eg ikke tar helt feil!
    Ja, nå nærmer den store dagen seg, jeg og Jannicke skal strax avgårde å overnatte på hotell;)

    SvarSlett
  7. Hei igjen,
    Ligge utfordring te deg inn sjå meg :o)

    SvarSlett
  8. Hei igjen, igjen :o)
    Absolutt ikkje fornærma for at du ikkje har svart kan du veta. Full forståelse, og hadde det ikkje vore for at eg har vore sjuk i nesten 3 veker, så hadde nok ikkje eg vore så møkje innpå her nå i deisse sommartider heller. Aldri så galt at det ikkje e godt for nåke, for eg har jo fått sjanse te å bli bedre kjent med diverse bloggar her inne, når eg ikkje har orka stort aent enn å ligge i sofaen ;o)

    SEILEBÅT!!!?
    Wow, seie eg barra! Kan du styre den heilt sjøl då elle? Hørres ut som ein drøm (som eg krysser fingrar for og håpe at du får realisert :o))

    SvarSlett