søndag 9. mai 2010

Litt til begge






Jeg er født med "evnen"...hehehe....til å utsette husarbeid når jeg heller kan gjøre noe som er gøyere. Og da får jeg jo kreert sånt som dette....mens kjøkkenvasken står full av oppvask:)
Sval, søt sommerbukse til den lille. Stoffet er så tynt, at det vil passe fint på fine sommerdager. Passformen var perfekt, så ble kjempefornøyd med den:)
Mest sannsynlig skal han ha den på på 17.mai også....hvis ikke jeg lager enda en før den tid:)
Og mens huset ennå var like rotete, laget jeg denne luen til storebroren. Han syntes den var veldig kul! Han går gjerne med lue selv om det er varmt i ute. Vane eller for han synes det er kult..?:)
Håper alle har en deilig dag! Her skinner solen, og vi skal snart ut på tur og mini-piknin (=yoghurt i det fri:)

Når jeg lager nye innlegg, kommer bildene opp som skrift og tegn og ikke bilder. Lurer på om noen vet hva jeg kan gjøre for å ordne på det? Veldig kjedelig å lage innlegg nå.....

5 kommentarer:

  1. Så fin bukse! Føler du noen spesiel oppskrift eller er det tatt ut av eget hue? :)

    SvarSlett
  2. at du får skrift e vel mest sannsynlig at du e inne i rediger html og ikke på skriv.. d finn du øverst til høyre i ruta på nytt innlegg.. prøv d

    SvarSlett
  3. Hva som er viktig er relativt, oppvasken går jo ingen steder! Jeg har, fra jeg var barn, vært en mester på å utsette, husker når jeg f.eks. skulle hente ved i vedskjulet, syntes det var grusomt kjedelig, men i stedet for å bare få det gjort satt jeg i ved-dungen og sang å grua meg til å være ved! Tullete! :P

    SvarSlett
  4. Anette: jeg kommer ikke inn på siden din, og svarer derfor her:)
    Jeg har et mønster som jeg går ut ifra, men så forandrer jeg gjerne litt på det. Litt mer posete, lavere liv, lengre/kortere bein.
    Jeg prøver meg veldig frem....og de mest uheldige resultatene har jeg nok ikke vist her på bloggen:)

    SvarSlett