mandag 9. november 2009

Grønn utfordring:)

Jeg fikk en utfordring fra Blandet Loft om å finne grønne ting fra mitt hjem....Ikke så altfor vanskelig det, siden grønn er gjengangs-fargen i huset her:) Grønt bilde på kjøkkenet. Kjøpte et (veldig stygt) bilde på Fretex, malte det med emaljelakk og monterte på grønne bilder fra hagen.
Et must i kalde vinternetter....

Kjøkkenhåndkle



Noen smykker. Liker ringen veldig godt. Tror pappa fant den når han spadde i åkeren...




En grønn luring fra Belgia



3 kommentarer:

  1. så herlige ting!
    Forstår godt det blir lite bloggskriving og titting når babyen er i hus :-) Håper det står bra til med dere begge og at dere koser dere.

    Klem fra BlandetLoft

    SvarSlett
  2. Du og du så flink og driftig du er!!! Enda du har en liten prins som krever mye nå!! Så kjekt at du hadde sett medlinga mi :-) Eg sit rett over fjorden no og nesten vinker til deg. Mor di sa at du såg rett på Asøybrua, og det gjer vi også her. Kom nettopp fram, så no er det ret i loppa. Kjekt at du vil ta turen innom. Vi stoppa på Apoteket, og der var rimelig kaotisk no, sidan dei held på å montere reolar. Dei skal vere ferdige på onsdag. Du må gi meg eit vink om du kjem. Eg veit ikkje kven du er. mld meg gjerne først, i tilfelle vi er på ærendrunde 900 68 996.

    mvh Aina

    SvarSlett
  3. heihei:)
    ke de lager du mislykkete kaker?? hihi
    Ja da tenker jeg du får holde deg til playdo, da spiller iallefall ikke smaken noen rolle:)

    Ps: digget den grønne luringen din fra Belgia.. han så god å mett ut men tror kansje han har litt overtallig armer eller ben..hihi

    SvarSlett