tirsdag 29. september 2009

Mitt energi-kick kjøkken:)





























Nå er jeg sånn nesten ferdig med kjøkkenet. Det har vært i bruk lenge nå, men som det alltid er med mine prosjekter, så er det alltid noe plukk som står igjen:)
Nå gjenstår litt elektrisk. Brytere, stikkontakter og noen lamper osv.





Tenkte å henge de mørkegrønne lampene jeg fant på loppis i helgen over spiseplassen.....tror det vil bli fint...
Er kjempefornøyd med fargen på kjøkkenet. Får skikkelig energi-kick av det!!!





Monterte vanlig hvitt Ikea kjøkken som jeg malte med bengalack i glans 90. Og den gule (kule) benkeplaten er selvfølgelig fra Ikea....:)





Tavlemaling under kjøkkenbenken er gøy for barn....


Som gulv har jeg lagt noe som kalles underpanel for tak.....altså egentlig ikke et gulv....


Jeg ville ha et veldig rustikt uttrykk på gulvet, mot kjøkkenskapene som er malt med glans 90.
Gulvet ble lagt med litt avstand mellom bordene.


Vurderer å legge svarte "fuger" mellom gulvbordene, tror det kunne blitt litt kult.....men det er nok litt av en jobb, så det må eventuelt bli når arbeidslysten igjen for fullt slår inn over meg:)





7 kommentarer:

  1. Så stilig det er blitt!! utrolig artig med de fargene sammen:-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk:)
    ...men det er nok en litt for drøy kombinasjon for de fleste...:) Men for meg funker det veldig bra!

    SvarSlett
  3. WOW for et stilig kjøkken, fargerikt og kult på samme tid!
    Takk for fin kommentar, selvfølgelig, følg meg videre, jeg skal absolutt følge deg ;-)

    Hilsen BlandetLoft

    SvarSlett
  4. kuleste kjøkkenet jeg har sett på veldig leenge:)

    SvarSlett
  5. For et tøft kjøkken- ikke mange som hadde turt det du har gjort med fargene.. heller ikke mange som hadde fått det til å bli så bra :-)

    SvarSlett
  6. det var fargerikt det :) stilig :)
    treig å svare jeg, nei har ikke jobbet på Hellesylt..
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett